Friday, August 29, 2008

sitting here witout nothing

2daY IS friday...i took a day off...wondering wat today at home....mmg teringin nak hangout dengan silah and de geng....but so lazy nak kuar rumah since tomorrow kena pie bangi settle kan hal peribadi.....
wake up at eleven do make my head spinning gasing....my body felt so tired...and pls wit my laziness....still i have get up...my mr.green bike not feeling so well...need to bwk dia jumpe doc.....damn...money xkuar lgi.....cmne nak gi anto moto jumpe doc...huh...need to go sect. 18 then went to 20.....byk hal la....
senang cite...bw je la jumpe doc lain....then aku pun lepak la mane2 janji aku can have fun....first g sek 18 drop mr. green to see the doc...then took a bus to sect 2, then went mutiara....heh, time to bug him....uuu...i like that....
so i went la to sect 18....doc said that mr. green in bad condition....nak kena tukar rim sbb dah totally damage...arghhhh.....it cost me rm 150....then aku tgk la rantai moto....mak oi....gold color beb...caya lah....damn moto nie sakit sgt la....uhhhh....wat to do.....think think......hm...aku decide nak fully heal mr. green....so.....pephm la....do saome siyes talk dengan tauke...dia bagi aku rm 250 for fully recover mr.green........damn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! my money.......argh...spend my money for mr. green that much really hurt my heart....my money (T^T)...uhuhuhuhuhuhu....
xpe la...for me jugak...i the one who ride that bike....so kena la take the risk and the rest.....tauke ckp 1 hour utk operation.....so aku pun blah nak ke sek 2.....panas jugak petang nie even the time dah kul 4.30.....walking walking and mocking mocking aku naik bus direct to sek 2. wat a lovely bus mini....full of deco...flower...pic...and wat so ever....pandai owner dia.....
dlm bus aku dengar lagu hindi...hmm...teringat lak memori time kecik..kwn along bagi kaset lagu hindi...i dun know wats wrong wit him....but somebody give it to me...so aku take it wit out asking....layan gak dengar lagu hindi..trust me...try la...i think korng pun tau...just u all xnak ngaku je...its ok..i respect ape korng buat...hal korg...xkaco aku pun....
tut tut aKU smpai sek 2, turun and walk as fast as i can...i dun want to get burn by the sun shine...direct sun shine no good la....walking lagi ikut tepi bagunan kedai...aku pun sampai...fara jage kaunter...dia tgk aku and smile...dah kenal koy aku nie sape...aku pun bls la....then i book a PC....and terus bukak email and YM....xsesia aku datang...can bru masuk ofis anf YM aku...damn aku rindu dat gurl....she live there almost 3 4 years allready.
mesti a lot of thg happen to her...she do change...so the other....time goes by and they all change....and me?????..... i guees a bit of me do change....all new daily routine do change me...my style dah xsame dulu lagi...the way i walk talk smile work think...dah lain...not like little naif gurl yang dulu...easy been cheated by other...and selalu ikut buntut org je wit thinking the pro n cons....all those thing really change me and grows me up.....
life....time past and go......now.....im here....typing the story that i like to share wit all off u.....smile n enjoy.....=>.......

No comments:

jom buat extra duit