Wednesday, March 17, 2010

komik komik komik.....~~~~ n impact


aku duk bace manga online...cambiase la since dat one of my hobby reading.....but akn ku bace buku xbertauliah je...xngantok ah bace buku camtu...aku cukup alahan bace benda yg bagus nie...even bace surat khabar bahagian ilmu2 tu pun aku leh ngantok.....ZZZZZ

tengah syok bace areep tegur dari belakang..."eh manga korea"

aku lak
"ha'ah, sbb nie manga korea ja bace" cit....tu ayat semate sbb aku mmg suke manga

dia sambung lg " tgk, kalu hong kong punyer komik lg power dia punyer lukisan" buat muke mcm nk explain smthing people xfigure out

aku balas
" ha'ah, mcm komik pedang setiawan" mate still lg bace komik tu

dia tanye lak "acik banyak kan dia kumpul komik camtu, mane dia dpt duit" buat muke lg

aku pun nk menang dn dgn lagak nyer aku ckp la "kami kalu time skool dulu nk benda sanggup berlapar tu kt skool. janji dpt beli ape kami nk" huh, kembang idung jap berlagak dgn kebodohan diri sendirik......

aku nk tunjuk kami ni berdikari tpi on the other side of view 6pk la kami nie ngok......

ello...makan lg penting la dari simpan duit buat beli komik tu.....
patut la mak haku selalu hangin tgk kite org bace komik...bersungguh xbertempat...aduh la... tpi nasib baik la kami tidak kekal bodoh...kami masih lg pandai dan mampu idup berdikari lg....




konon koleksi komik tu la





No comments:

jom buat extra duit