Friday, September 12, 2008

DUTY FOR 2DAY

this is my office (^-^)

today aku duty kaunter...so a bit lazy nk duk kaunter...since dah tertulis name aku as person incharge..nak xnak...buat je lah.....

by the time aku type up benda nie...aku duk nengok la org pusu-pusu nak balik umah...ummm...best nyer dapat balik awal di bulan ramandhan nie....syok nyer....

aku wish nak half day today sbb i'm sick...tpi xleh la pulak..duty maa....

korg 6pk x lampu kelip2 tu...hihihihi...that credit belong to k.leha n k.nurul...derng la yg deco semua nie...se everythg look a bit fresh than b4...so a b big thx for k. leha n k.nurul...oo yaa...k.nurul ade blog...know as putri mawar...tgk pada blog list aku ade "..." that thg belong to her....

lampu yang kelip2 nie buat org perli aku je...depa duk ckp aku nie dah kemaruk sgt nak raya....hampeh je...padahal that thg dah ade dari semlm....hmm...people xperasan kot...ye la by petang baru derang ubah...

hmm...ofis pun dah xde org sgt....org dlman ofis pun xde..meaning oficer and staff dah berkurangan....tgn aku duk gtl nak tutup kaunter by terbalik kan sign kaunter pertanyaan/pendaftaran......tpi kena tunggu until 4.45 pm.... a bit more lagi...

balik nie aku nak singgah bazar...tp skrg dah pk nak beli ape...busan la....to many thg yang ade...so dah xtahu nak beli ape....

hmmmm....cik hazwani nak balik...so kaunter tutup...hehehehe...aku pun nak g turn off my pc....nak balik sharp on 5.00 pm.....xsbr nak balik...bukan sbb nak lepak rumah....tapi sbb aku nak kuar dgn arif mlm nie....hehehehehe...early morning arif distrub aku by sending msg.....dia ajak aku shopping kat giant....hihihihi ^v^...aku happy sgt

even pagi tdi aku in bad mood...after bace je msg aku terus tersenyum sendirik....at that moment aku sedar.....arif do effect my life.....a lot...alhamdulillah aku kenal dia..aku harap sgt jodoh aku dengan dia kekal hingga ke jinjang pelamin...korg doakan eh...thx....=)


No comments:

jom buat extra duit