Thursday, April 2, 2009

i did saw FNF 4


at last aku berjaya jua....

sekian lame xmenunggu akhir nyer aku leh tgk FNF 4

heh...lega aku sbb setakat nie aku xpernah miss lagi cite nie

bukan ape....aku mmg suke dgn kereta laju...

so mcm excited je bile dapat tgk cite tu...

suke nyer.....cant w8 nak tgk FNF 5 kalu ade la.....

FNF lagi best dari AF...hahahahaha....

chow......

Thursday, March 26, 2009

jom melayan cite baru

waaaahhhhhh lambat nyer april....

cant w8 utk tgk cite FnF 4......

first cover FnF

honestly nak cakap la ja mmg minat kereta....
suka sgt kereta laju....
feeling nyer amt berbeza bile naik kereta laju and slow...
not because of speed...
speed tu mmg laaa.....
tpi yang paling best bile dapat tgk semua benda dalam keadaan yg sgt laju
korang maybe xpaham....
hanye diriku yang mengerti....


well i think u guys should watch movie nie...
not saying cite nie best...tpi just nak korang paham la...
up to u nak tgk or x....
ape2 pun yng pasti nyer FnF 4 nie akan gempak....hope so..

below pic poster FnF and cars yang derang pakai dalam cite FnF 4....

chow.....

Cite first FnF



Nie lak 2nd cite

Cite number 3



FnF yang Baru....FnF 4

this car Hyundai punyer....


Brain with his car....Nissan GTR


jom buat extra duit